9 грудня в рамках фінансованого Європейським Союзом проєкту «Підтримка в управлінні інструментом співробітництва у сфері ядерної безпеки в Україні» (далі: ІСЯБ) відбулася онлайн-нарада, присвячена формуванню Стратегічної дорожньої карти (далі: СДК) проєктів Робочої групи РАВ, у якому взяло участь керівництво Чорнобильської АЕС, а також представники директорату DEVCO Європейської Комісії, Секретаріату КМУ, Міністерства енергетики України, Українського науково-технологічного центра, Державної інспекції ядерного регулювання України, Державного агентства України з управління зоною відчуження ДП «НАЕК «Енергоатом», ДСП «Об'єднання «Радон», ДСП «ЦППРВ» та ДСП «Екоцентр».
Передбачається, що Дорожня карта матиме всю інформацію, необхідну як урядовим органам, так і донорам для прийняття рішення про виконання пріоритетно структурованих програм і підпорядкованих ним підпрограм та проєктів.



Вже другий двостінний екранований пенал (ДСЕП) завантажено відпрацьованим ядерним паливом (ВЯП). Для цього протягом останніх днів листопада зі старого сховища відпрацьованого ядерного палива (СВЯП-1) перевезено 93 тепловидільні збірки (ВТВЗ). Кожну із збірок, відповідно до технології поводження з ВЯП на ЧАЕС, розділено на пучки, встановлено в паливні патрони і розміщено у ДСЕП.
30 листопада 1986 року був підписаний Акт державної приймальної комісії про введення в експлуатації захисної споруди над зруйнованим четвертим енергоблоком Чорнобильської АЕС, якому дали назву «Об’єкт «Укриття» (далі — ОУ). А цього року — 34-та річниця завершення, мабуть, найнебезпечнішого та найскладнішого будівельного процесу в історії вітчизняної атомної енергетики. Нижче наведені деякі цікаві факти про особливості даного об’єкту, який на 30 років, до моменту насування нового безпечного конфайнменту, став фізичним бар’єром від зруйнованого аварією блоку.