22 липня ЧАЕС взяла участь у спільній онлайн-нараді між Державним агентством України з управління зоною відчуження (далі: ДАЗВ) та Корейським інститутом досліджень атомної енергії (далі: KAERI, з англ. — Korea Atomic Energy Research Institute).
Метою наради було обговорення наступних кроків української та корейської сторін для запуску спільного проекту у зоні відчуження та підписання меморандуму щодо технічного співробітництва у сфері науково-дослідних робіт з ядерної енергії.
Під час наради експерти KAERI презентували технології, які будуть випробовуватися під час першого етапу проекту наприкінці 2020 року. Мова йде про технологію поводження з радіоактивним бетоном та технологію пінної дезактивації. Дані технології є експериментальними і майданчик ЧАЕС має стати для них «випробувальним полігоном».
В результаті зустрічі сторони вирішили вже у серпні цього року підписати вищезгаданий меморандум між ДАЗВ і KAERI, а також розробити технічну документацію щодо впровадження першого етапу проекту спільно з ЧАЕС.


З 14 по 17 липня на Чорнобильській АЕС проходить інспекційне обстеження Державної інспекції ядерного регулювання України (далі: ДІЯРУ). Мета обстеження — перевірити, чи може ДСП ЧАЕС експлуатувати у дослідно-промисловому режимі перший пусковий комплекс нового безпечного конфайнмента з дотриманням вимог ядерної та радіаційної безпеки.
09 липня 2020, о 23 год. 56 хв., сталася відмова трансформатора струму на відкритому розподільчому пристрої 330 з наступним загорянням.
7 липня 2020 у режимі онлайн-конференції відбулося щорічне засіданні Асамблеї Рахунку ядерної безпеки, в якому взяла участь українська делегація, що складалася з представників Кабінету Міністрів України, Міністерства захисту довкілля та природних ресурсів України, Державного агенства з управління зоною відчуження України, Державної інспекції ядерного регулювання України, ДСП ЧАЕС, та інших представників урядової делегації.
Чорнобильська АЕС встановила у своїх адміністратівних будівлях, як на промисловому майданчику так і в місті Славутич, контейнери для окремого збирання відпрацьованих елементів живлення. Після заповнення спеціальних ємностей усі зібрані батарейки будуть передані на утилізацію, а контейнери - використані повторно